ENGINE CLP

Opakowanie 300 ml

STEELSHIELD® Engine CLP jest preparatem dającym niezrównaną ochronę ruchomych, metalowych części silnika.

Dzięki zastosowaniu najbardziej rozwiniętej i antykorozyjnej technologii Zaawansowanego Filmu Olejowego chroni ruchome, metalowe części zarówno przed zużyciem i uszkodzeniem w trakcie eksploatacji.

W normalnych warunkach, bez STEELSHIELD® Engine CLP, występuje tarcie na styku metalu z metalem. Konsekwencje suchego startu i nagłego wyłączenie są najbardziej destrukcyjne dla żywotności podzespołów silnika. STEELSHIELD® Engine CLP praktycznie eliminuje suche rozruchy. Silniki wyposażone w system start-stop w nowych samochodach są podatne na ten problem. STEELSHIELD® Engine CLP chroni przed suchym startem, pozwala na większą oszczędność paliwa, umożliwia swobodniejszy przepływ oleju, wydłuża żywotność oleju, a także obniża temperaturę pracy. Takie ulepszenia wydajności i trwałości są możliwe do osiągnięcia dzięki redukcji tarcia. Ciepło jest wrogiem zużycia paliwa, utraty mocy, degradacji oleju i części mechanicznych.

ENGINE CLP nie zmienia charakterystyki oleju bazowego !!!

WYNIKI BADAŃ PONIŻEJ

Niezależny test tarcia poniżej (dzięki Piotr Tester)


Wskazówki zastosowania

Zdejmij korek wlewu oleju i nalej jedną butelkę STEELSHIELD® Engine CLP o pojemności 300 ml do silnika tuż przed jego uruchomieniem. Miarę tą stosować dla silników mieszczących od 3 do maksymalnie 5 litrów oleju. W przypadku większych silników należy dodać  60 ml  STEELSHIELD® Engine CLP na 1 litr oleju. Dla maksymalnej ochrony stosować przy każdej wymianie oleju, co zapewni maksymalną wydajność. Nie zawiera substancji lotnych lub rozpuszczalników. Zawiera syntetyczne węglowodory i zaawansowaną technologię dodatków chemicznych. Nietoksyczny i przyjazny dla środowiska. Chroni przed korozją.


Zalety

  • Zmniejsza tarcie
  • Chroni ruchome części metalowe
  • Przedłuża żywotność silnika i części, zmniejszając ich zużycie
  • Wydatnie wycisza pracę jednostki napędowej
  • Zwiększa moc
  • Poprawia smarowanie
  • Poprawia przepływ oleju
  • Chroni silniki benzynowe i diesla
  • Zmniejsza zużycie paliwa o ok 10% (przykładowy test poniżej)

Z 11.9 litra do 10.7 litra na 100km